* NAPRAWA LICZNIKA DODGE CALIBER * NAPRAWA LICZNIKÓW DODGE CALIBER * NAPRAWA WYŚWIETLACZA DODGE CALIBER *

* NAPRAWA LICZNIKA DODGE CALIBER * NAPRAWA LICZNIKÓW DODGE CALIBER * NAPRAWA WYŚWIETLACZA DODGE CALIBER *

* NAPRAWA PODŚWIETLENIA DODGE CALIBER * *  NAPRAWA WYŚWIETLACZA LCD DODGE CALIBER **

 

Najwięcej usterek zanotowano w licznikach DODGE CALIBER opartych na przetwornicy wysokiego napięcia gdzie zdarzały się

migania podświetlenia lub całkowity jego brak , Zdarzał się za wysoki pobór prądu w tych licznikach. Występowały 2 rodzaje

liczników.

 

Podobne problemy występowały w autach DODGE JOURNEY . Występowały 2 typy liczników z jednym i z dwoma przyciskami.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DODGE - ZMIANA MIL NA KILOMETRY * ZMIANA MIL NA KM **** ZAMIANA MIL NA KILOMETRY *

DODGE - ZAMIANA MIL NA KM * PRZEPROGRAMOWANIE MIL NA KM * PRZEPROGRAMOWANIE MIL NA KILOMETRY

DODGE - PROGRAMOWANIE LICZNIKÓW MILE NA KM *** KODOWANIE LICZNIKA MILE NA KILOMETRY

 

DODGE - KODOWANIE LICZNIKA MILE NA KM ** ZAMIANA MIL NA KILOMETRY *

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KODY DIAGNOSTYCZNE BŁĘDÓW DTC DODGE :


P0171 Fuel System Too Lean Bank 1 faulty

P0300 Random Cylinder Misfire (Cylinder Not Specified ) / złe spalanie

P0301 Cylinder  Misfire / złe spalanie

P0340 Camshaft Position Sensor “A” Circuit Malfunction / czujnik, przewody, ECM

P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) / katalizator itp

P1000 – P1099 (Fuel and air metering and auxiliary emission control) / złe spalanie katalizator

P1000 Ignition coil, 5 -primary circuit range/performance / cewka

P1001 Ignition coil, 5 -primary circuit high / cewka

P1002 Ignition coil, 5 -primary circuit low / cewka


DTC ERROR DODGE :


P1003 Ignition coil , 5 -primary circuit open / cewka uzwojenie pierwotne

P1004 Ignition coil, 5 -primary circuit range/performance / cewka uzwojenie pierwotne

P1005 Manifold Tunning Valve Control Performance

P1006 Battery Power Off Circuit High / napięcie

P1007 Ignition Circuit Low / cewka obwód

P1008 Ignition Circuit High / cewka obwód

P1009 ECU Battery Feed & Power Grounds / zasilanie

P1011 Fuel Pump Delivery Pressure Too Low

P1012 Fuel Pump Delivery Pressure Too High / ciśnienie pompy

P1013 Ignition coil, 1 -secondary circuit high / cewka wtórny obwód

P1014 Ignition coil, 1 -secondary circuit low / cewka wtórny obwód


KODY BŁĘDÓW OBD2 DODGE :


P1015 Ignition coil, 1 -secondary range/performance / cewka 1

P1016 Ignition coil, 1 -secondary circuit open / cewka 1

P1017 Ignition coil, 4 -secondary circuit high / cewka 4

P1018 Ignition coil, 4 -secondary circuit low Wiring / cewka 4

P1019 Ignition coil, 4 -secondary range/performance / cewka 4

P1021 Fuel Pump Circuit Hi

P1022 Charge Air Temp Circuit Low / temp. powietrza

P1023 Ignition coil, 3 -secondary range/performance /cewka 3

P1024 Ignition coil, 3 -secondary circuit open / cewka 3

P1025 Ignition coil, 6 -secondary circuit high / cewka 6

P1026 Ignition coil, 6 -secondary circuit low / cewka 6

P1027 Ignition coil, 6 -secondary range/performance / cewka 6

P1028 Ignition coil, 6 -secondary circuit open / cewka 6

P1029 Ignition coil, 2 -secondary circuit high / cewka 2

 P1030 Ignition coil, 2 -secondary circuit low / cewka 2

naprawa licznika dodge caliber

naprawa licznika dodge caliber

naprawa licznika dodge caliber