* NAPRAWA LICZNIKA DODGE CALIBER * NAPRAWA LICZNIKÓW DODGE CALIBER * NAPRAWA WYŚWIETLACZA DODGE CALIBER *
* NAPRAWA LICZNIKA DODGE CALIBER * NAPRAWA LICZNIKÓW DODGE CALIBER * NAPRAWA WYŚWIETLACZA DODGE CALIBER *
* NAPRAWA PODŚWIETLENIA DODGE CALIBER * * NAPRAWA WYŚWIETLACZA LCD DODGE CALIBER **
Najwięcej usterek zanotowano w licznikach DODGE CALIBER opartych na przetwornicy wysokiego napięcia gdzie zdarzały się
migania podświetlenia lub całkowity jego brak , Zdarzał się za wysoki pobór prądu w tych licznikach. Występowały 2 rodzaje
liczników.
Podobne problemy występowały w autach DODGE JOURNEY . Występowały 2 typy liczników z jednym i z dwoma przyciskami.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DODGE - ZMIANA MIL NA KILOMETRY * ZMIANA MIL NA KM **** ZAMIANA MIL NA KILOMETRY *
DODGE - ZAMIANA MIL NA KM * PRZEPROGRAMOWANIE MIL NA KM * PRZEPROGRAMOWANIE MIL NA KILOMETRY
DODGE - PROGRAMOWANIE LICZNIKÓW MILE NA KM *** KODOWANIE LICZNIKA MILE NA KILOMETRY
DODGE - KODOWANIE LICZNIKA MILE NA KM ** ZAMIANA MIL NA KILOMETRY *
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KODY DIAGNOSTYCZNE BŁĘDÓW DTC DODGE :
P0171 Fuel System Too Lean Bank 1 faulty
P0300 Random Cylinder Misfire (Cylinder Not Specified ) / złe spalanie
P0301 Cylinder Misfire / złe spalanie
P0340 Camshaft Position Sensor “A” Circuit Malfunction / czujnik, przewody, ECM
P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) / katalizator itp
P1000 – P1099 (Fuel and air metering and auxiliary emission control) / złe spalanie katalizator
P1000 Ignition coil, 5 -primary circuit range/performance / cewka
P1001 Ignition coil, 5 -primary circuit high / cewka
P1002 Ignition coil, 5 -primary circuit low / cewka
DTC ERROR DODGE :
P1003 Ignition coil , 5 -primary circuit open / cewka uzwojenie pierwotne
P1004 Ignition coil, 5 -primary circuit range/performance / cewka uzwojenie pierwotne
P1005 Manifold Tunning Valve Control Performance
P1006 Battery Power Off Circuit High / napięcie
P1007 Ignition Circuit Low / cewka obwód
P1008 Ignition Circuit High / cewka obwód
P1009 ECU Battery Feed & Power Grounds / zasilanie
P1011 Fuel Pump Delivery Pressure Too Low
P1012 Fuel Pump Delivery Pressure Too High / ciśnienie pompy
P1013 Ignition coil, 1 -secondary circuit high / cewka wtórny obwód
P1014 Ignition coil, 1 -secondary circuit low / cewka wtórny obwód
KODY BŁĘDÓW OBD2 DODGE :
P1015 Ignition coil, 1 -secondary range/performance / cewka 1
P1016 Ignition coil, 1 -secondary circuit open / cewka 1
P1017 Ignition coil, 4 -secondary circuit high / cewka 4
P1018 Ignition coil, 4 -secondary circuit low Wiring / cewka 4
P1019 Ignition coil, 4 -secondary range/performance / cewka 4
P1021 Fuel Pump Circuit Hi
P1022 Charge Air Temp Circuit Low / temp. powietrza
P1023 Ignition coil, 3 -secondary range/performance /cewka 3
P1024 Ignition coil, 3 -secondary circuit open / cewka 3
P1025 Ignition coil, 6 -secondary circuit high / cewka 6
P1026 Ignition coil, 6 -secondary circuit low / cewka 6
P1027 Ignition coil, 6 -secondary range/performance / cewka 6
P1028 Ignition coil, 6 -secondary circuit open / cewka 6
P1029 Ignition coil, 2 -secondary circuit high / cewka 2
P1030 Ignition coil, 2 -secondary circuit low / cewka 2